ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت
سرخط خبرها

فرماندار مشهد: به صورت جدی با گران فروشی برخورد می‌کنیم

  • کد خبر: ۱۵۹۶۳۳
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
فرماندار مشهد: به صورت جدی با گران فروشی برخورد می‌کنیم
فرماندار مشهد در واکنش به گلایه‌ها از افزایش قیمت میوه طی هفته‌های گذشته گفت: بیشتر گلایه‌های مردم به خاطر گرانی در بازار است که با گران فروشی تفاوت دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری اظهار کرد: این که بگوییم میوه، خارج از قاعده گران شده و گران فروشی وجود دارد با موضوع گرانی میوه تفاوت دارد.

وی با اشاره به این که با هرگونه گران فروشی برخورد می‌شود، افزود: بحثی که در بازار میوه و صیفی جات وجود دارد گرانی این اقلام است و گرانی بیشتر از گران فروشی در بازار میوه خودنمایی می‌کند. به عنوان مثال برخی گلایه می‌کنند که قیمت سیب در روز‌های گذشته افزایش قابل توجهی داشته است. اما این محصول مربوط به فصل بهار نیست و هزینه‌های نگهداری، حمل و... به آن اضافه می‌شود. ما هم قبول داریم که محصولات کشاوزری گران است، اما این با گران فروشی متفاوت است و نمی‌توانیم با آن برخورد کنیم.

داوری ادامه داد: در ساختار نظارت بر بازار، فرمولی تعریف کردیم که میوه بر اساس یک قاعده مشخص از کشاورز به میدان بار و سپس به مغازه دار می‌رسد. محصولات کشاورزی هرروز کشف قیمت می‌شوند و اگر کسی محصولات خود را بالاتر از فرمول تعیین شده بفروشد با او برخورد می‌کنیم.

فرماندار مشهد با اشاره به زمینه‌های افزایش قیمت در هفته‌های گذشته گفت: برخی روز‌ها و خبر‌ها سربار میوه را اضافه می‌کنند. به عنوان مثال در تعطیلات عید نوروز، کرایه حمل بار افزایش قابل توجهی داشت که این از گران فروشی متفاوت است. ما به صورت جدی با گران فروشی برخورد می‌کنیم و مردم عزیز هم می‌توانند شکایات خود را به شماره تلفن ۱۲۴ ارسال کنند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->